Pon - Pet: 08h - 19h i Sub: 08h - 15h Severni bulevar 5v 011-20-84-089

Delovi trapa

Delovi trapa

Prednji i zadnji trap je tema sama za sebe i u principu je jako jednostavna ako se prate neka osnovna pravila. Pre svega, radi se o klasičnoj mehanici gde kada nešto nije ispravno je jako vidno i evidentno, kreće da se čuje, škripi, lupa i posle popravke je jasno da je problem uklonjen.

Jedna od nepoznanica kod korisnika je ta da je tajming menjanja delova trapa presudan u smanjivanju troškova zamene. Ako neki deo krene da se čuje prilikom vožnje, prelaska preko rupe, skretanja i ako se odreaguje odmah, povećava se mogućnost da se zameni samo taj deo.

Što se više vremena vozi sa neispravnim delom, povećava se verovatnoća da će prvi sledeći najslabiji deo koji je preuzeo teret tog neispravnog dela početi ubrzano da propada.

Drguga bitna stvar kod nekih delova trapa jeste menjanje u paru. Kod amortizera je jako bitno kada dodje do curenja jednog amortizera da se zamene oba istovremeno jer zbog razlike u visini i opterećenju će se rapidno skratiti životni vek i nezamenjenog a time i tog novog zamenjenog amortizera. To je jedan od uslova na proizvodđačku garanciju kod amortizera.

Često postavljana pitanja

  • Šta je centriranje trapa?

    Centriranje trapa je mehaničarski proces koji se radi uz pomoć visokopreciznih senzora i njegov cilj je da prednje i zadnje točkove dovede u idealnu ravan. To je neophodno da bi auto išao ravno nesmetano i da ne bi doslo do trošenja guma.

  • Kada se radi centriranje trapa?

    Centriranje trapa se radi posle zamene nekih od delova trapa jer prilikom zamene se mora napraviti mesta za nov deo i nije moguće vratiti sve staro na identično mesto.